PERSBERICHT – Social Inc. breidt team fors uit in 2015

Drie nieuwe collega’s, Esther van Schaik versterkt MT

27 JANUARY 2015, AMSTERDAM
Summary
Social Inc. - het full service bureau voor Social Business en Social Media – heeft 2014 succesvol afgesloten en verwacht een verdere groei in 2015. In januari starten er drie nieuwe collega’s, waaronder Esther van Schaik, die als Director Client & Commerce het MT versterkt. Van Schaik heeft een indrukwekkende staat van dienst binnen online en digital media, bij bedrijven als RLVNT, Hunkemöller, T-Mobile en email marketing bureau TAPPS.

Sonja Loth, directeur van Social Inc.: “2014 was het jaar waarin wij definitief onze naam vestigden als Social Business bureau, onder meer door de publicatie van ons e-book ‘Social Business Now’. Onze aanpak, waarbij we Social Business strategieën bij onze opdrachtgevers incorporeren en uitvoeren, draagt ertoe bij dat zij voor meerdere jaren met ons blijven samenwerken. Deze succesvolle formule leidt ertoe dat wij vol vertrouwen ons team uitbreiden voor 2015. Wij zien weer een schitterend jaar tegemoet.”

Esther van Schaik, Director Client & Commerce bij Social Inc. en hiervoor werkzaam als Engagement Director bij RLVNT: “Wat mij zo aanspreekt in Social Inc. zijn de gepassioneerde collega’s en de no-nonsense benadering. Social Inc. committeert zich aan echte resultaten, in alles wat zij doet. Er wordt niet alleen gewerkt aan de versterking van merken, maar ook aan het daadwerkelijk van binnenuit verbeteren van organisaties.”

Naast Esther van Schaik, begint Social Inc. 2015 met twee andere nieuwe collega’s. Anouk van Eijkeren (voorheen Business Development Consultant bij 10Forward) start als Consultant & Projectmanager en Nicola Moffatt (voorheen Social Producer bij Spring Creek Amsterdam) start als Designer Social Media.

Einde Persbericht

Over Social Inc.

Social Inc. laat social media en social business werken voor merken en bedrijven en is in 2009 opgericht door Sonja Loth. Social Inc. werkt onder andere voor ABN AMRO, Eneco, KPN, UNETO-VNI, Bruna, Stegeman, Plan Nederland en VGZ en is onderdeel van de LECTRIC Groep.

About SOCIAL.INC