Social Inc. groeit en versterkt managementteam

Emile van den Berg naar Social Inc.

12 DECEMBER 2012, AMSTERDAM
Summary
Social Inc. het full service social mediabureau van onder meer Hi en Eneco, is afgelopen jaar door de vraag naar professionele expertise op het gebied van social media advies hard gegroeid. De groei in 2012 plus een nog grotere groeiverwachting voor 2013 resulteert erin dat Social Inc. investeert in nieuwe medewerkers en haar community management activiteiten uitbreidt. Een van de nieuwe aanwinsten is Emile van den Berg, bestuurslid bij IAB (Interactive Advertising Bureau).

Nieuwe Account Director: Emile van den Berg
Van den Berg, die per 1 januari 2013 start, vervult de rol van Account Director en treedt toe tot het management team. Vanwege de groei in het aantal grotere accounts zoals ABN AMRO, Hornbach, Hi en Eneco en de ambitie om nog verder te groeien is deze versterking op strategisch niveau gewenst.

Community-management
Naast het aantrekken van een Account Director breidt Social Inc. ook flink uit op haar community management activiteiten. Sonja Loth: “Onze klanten kennen ons als strategisch partner die ze helpt social media strategie om te zetten in activiteiten en resultaten. Community management is een topprioriteit. Wij helpen merken community management op te starten, resultaten te behalen en richten ons uiteindelijk op het incorporeren ervan, daar waar het hoort; bij onze klanten zelf.” Recentelijk zijn bij Social Inc. in Amsterdam drie nieuwe mensen aangenomen en staan er nog drie vacatures open voor community management.

Quotes
"Onze klanten kennen ons als strategisch partner die ze helpt social media strategie om te zetten in activiteiten en resultaten. Community management is een topprioriteit. Wij helpen merken community management op te starten, resultaten te behalen en richten ons uiteindelijk op het incorporeren ervan, daar waar het hoort; bij onze klanten zelf." Sonja Loth
About SOCIAL.INC