SOCIAL.INC met zes sterren op nummer 1 in Emerce100

Bureau lanceert 'SOCIAL.INC zes sterren service'

Drie jaar geleden waren we derde.

Twee jaar geleden tweede.

Eén jaar geleden deelden we de eerste plaats.

Maar dit jaar staan we als enige social- en contentbureau op nummer 1 in de Emerce100, voor het eerst met ZES STERREN!

“Mensen raken geïnspireerd als ze het gevoel hebben deel uit te maken van iets dat groter is dan zijzelf,” zegt onze directeur Sonja Loth in de nieuwste editie van de Emerce100. Dat gaat niet alleen op voor het publiek dat wij voor onze klanten bereiken, maar ook voor ons team.

Wij zijn heel erg blij met deze erkenning. Dat gevoel delen we graag met anderen. Daarom starten wij vandaag met de SOCIAL.INC ZES STERREN SERVICE. Het komende jaar zetten we ons sterrenteam zes keer kosteloos in om van een lokaal maatschappelijk initiatief of non-profitorganisatie ook een ster te maken!

Voor wie:

- Een lokale organisatie die meer wil betekenen voor de omgeving;

- Een kleine startup met grote dromen;

- Een toffe non-profit organisatie;

- Een sociaal, cultureel of duurzaam initiatief;

- Een merk dat radicaal wil veranderen en een sparringspartner zoekt;

- Een relatief onbekend merk dat de wereld wil veranderen.

Herken jij jouw merk in (één van) de bovenstaande punten? Meld je dan aan!

Meedoen is simpel! Stuur een mail naar zessterrenservice@socialinc.nl en vertel in maximaal 500 woorden wat over jouw organisatie, wat je wilt betekenen in het leven van mensen en waarmee we je kunnen helpen.

Weet je niet goed wat je ons moet vragen? Wij zijn sterren in:

- Contentstrategieën

- Contentformats en concepten